Daesung mówi co robiłby, gdyby nie byłby w Big Bang + rozmowa z T.O.P przed jego pójściem do wojska

TOP,Daesung

Strona japońskich wiadomości ze świata muzyki BARKS przeprowadzili wywiad z Daesung, który obecnie promuje się w Japonii pod pseudonimem D-Lite.

Kiedy został zapytany co robiłby, gdyby nie byłby w Big Bang, Daesung odpowiedział: “Teraz? Byłbym w domu grając w gry. Grałbym w nie i moja mam by mnie uderzyła.” (śmiech) Kontynuował, “Moje życie zmieniło się (chodzi o Big Bang) Pracowałem bardzo ciężko nad moim tym, żeby stać się piosenkarzem, ale nigdy nie myślałem, że będę piosenkarzem, który jeździ w trasy po całym świecie, który przez 10 lat spotyka kochających fanów.”

Daesung także opowiedział o trudnościach w solowej promocji. Powiedział, “Było ciężko i dużo presji. Myślę, że pierwszy dzień trasy był najcięższy. Ja szczerze myślałem, o tym, żeby uciec. Nie byłem pewny ani dzielny.”

Idol także został zapytany o poborze wojskowym. W odpowiedzi wspomniał o T.O.P, “Poznałem T.O.P po koncercie w Hong Kongu. Zadzwoniłem do niego dzień przed pójściem do wojska i powiedziałam mu, żeby ciężko pracował i dbał o siebie. Odpowiedział mi, że będzie dopingować mnie w promocji. To wcale nie było smutne. Jeśli jesteś Koreańczykiem to musisz być zdecydowanym od urodzenia do pójścia do wojska. Więc rozmawialiśmy w dobrym nastroju.”

 

~fritter07

 

Źródło: allkpop

 

 

 

Leave a Reply

